بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 930509071
نویسنده : حسن جمالی
عنوان پایان نامه : بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان بانک ملی شهر رشت
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني - بازرگاني بين المللي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) : ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : اهمیت مسئولیت اجتماعی شرکت درحال افزایش است ونتایج استراتژیکی برای شرکت دربردارد.شرکت های بزرگ به طور قابل توجهی درفعالیت های مرتبط با مسئولیت اجتماعی شرکت سرمایه گذاری می کنند.تمایل به سرمایه گذاری در مسئولیت اجتماعی شرکت نشان می دهد که این هزینه،محدودیت یا کار درستی که باید انجام داد نیست،بلکه منبعی برای کسب مزیت رقابتی است.امروزه مسئولیت اجتماعی شرکت برای اکثر سازمان ها و مدیران شان موضوعی مهم به شمار می روداز این روهدف اصلي اين پژوهش بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان بانک ملی شهر رشت مي¬باشد. روش مورد استفاده در تحقيق حاضر، توصيفي- پيمايشي و كاربردي، جامعه آماري مشتریان بانک ملی شهر رشت بوده كه با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس با حجم، 387 انتخاب و داده¬ها با استفاده از ابزار پرسشنامه ای با طیف لیکرت 5 گزینه ای جمع آوري گرديد. سپس داده¬هاي جمع آوري شده با استفاده از نرم افزار spssتجزيه و تحليل شد. نتايج اين تحقيق نشان مي-دهد بین مسئولیت اجتماعی، مشتری مداری، نوع دوستی، مسئولیت اخلاقی و احترام به محیط زیست بر وفاداری مشتری تاثیر دارد.
كلمات كليدي : کلید واژه: مسئولیت اجتماعی، وفاداری مشتری، مشتری مداری، نوع دوستی، مسئولیت اخلاقی، احترام به محیط زیست
تاريخ دفاع : 1395-6-23