بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها
شماره دانشجویی : 930307671
نویسنده : خدیجه جمال زاده چماچایی
عنوان پایان نامه : رابطه بین ناهماهنگی، بدنامی و عدم تمایزنام تجاری با نیات متضاد برند با توجه به بی هویتی نام تجاری
(مورد مطالعه : محصولات لوازم خانگی در استان گیلان)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني-بازرگاني داخلي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما () : ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : هدف از این تحقیق بررسی ارتباط متغیرهای ناهماهنگی، بدنامی و عدم تمایز نام تجاری با نیات متضاد برند با توجه به بی هویتی نام تجاری در سطح محصولات لوازم خانگی استان گیلان می باشد. به این منظور با توجه به انتخاب جامعه آماری مشتریان محصولات لوازم خانگی استان گیلان، برای بررسی میزان ارتباط ناهماهنگی، بدنامی و عدم تمایز نام تجاری با بی هویتی برند و در نتیجه منجر شدن به نیات متضاد برند، تعداد 350 پرسشنامه میان مصرف کنندگان لوازم خانگی توزیع شد. پس از جمع آوری داده ها، یافته های تحقیق با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس تحلیل شد و مشخص شد که بین ناهماهنگی ، بدنامی و عدم تمایز نام تجاری با بی هویتی برند رابطه مستقیم وجود دارد و رابطه میان بی هویتی برند و نیات متضاد برند نیز تایید شد.
كلمات كليدي : کلید واژه: نام تجاری، ناهماهنگی نام تجاری، بدنامی نام تجاری، عدم تمایز نام تجاری، بی هویتی نام تجاری، نیات متضاد برند
تاريخ دفاع : 1395-6-31