بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 920631694
نویسنده : پرمون سیرتی مقدم
عنوان پایان نامه : تاثیر ارتباطات خانوادگی بر اعتماد، وفاداری و ارزش ویژه برند (مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی مای شهر رشت)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مدیریت بازرگانی-مدیریت بازاریابی
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , خانم مریم حسن‌زاده,
استاد مشاور () : ,
چكيده : ابعاد مختلفی از مقوله ی برند در چند سال اخیر مورد توجه محققین قرار گرفته است، اما در این میان یکی از مهمترین موضوعات ارزش ویژه ی برند است. ارزش ویژه ی برند همواره برای سازمان های مختلف دارای اهمیت است و سازمان ها سعی می کنند تا با سرمایه گذاری در این بخش، در ارائه ی خدمات و محصولات تمایز ایجاد کنند.از این رو هدف اصلی پژوهش تاثیر ارتباطات خانوادگی بر اعتماد، وفاداری و ارزش ویژه برند در مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی مای شهر رشت در شهر رشت است.پژوهش جاري از نوع پژوهش هاي كاربردي و از نظر دسته بندی پژوهش بر حسب نحوه ی گردآوری داده ها از نوع تحقيقات توصیفی است. جامعه ی آماری تحقیق کلیه ی مشتریان لوازم آرایشی – بهداشتی مای در شهر رشت می باشد. روش نمونه گیری در پژوهش حاضر از نوع روش نمونه گیری غیر احتمالی در دسترس است. ابزار جمع آوري اطلاعات هم از نوع پرسشنامه ي استاندارد است که توسط کای و همکاران(2014) طراحی شده است. کلیه ی تجزیه و تحلیل داده ها از طریق نرم افزارهای اس پی اس اس و لیزرل انجام شده است. براي بررسي فرضيه هاي پژوهش از تحليل عاملي تاييدي و مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شده است. نتيجه ي پژوهش حاكي از تاثیر مثبت و معنی دار گفتمان خانوادگی بر تداعی برند، توصیه های خانوادگی بر کیفیت ادراک شده، تداعی برند بر وفاداری برند، کیفیت درک شده بر وفاداری به برند، تداعی برند بر اعتماد برند، کیفیت ادراک شده بر اعتماد برند، اعتماد به برند بر وفاداری به برند و در نهایت وفاداری به برند بر ارزش ویژه ی برند بود.
كلمات كليدي : واژگان کلیدی: ارزش ویژه ی برند، توصیه های خانوادگی، گفتمان خانوادگی، محصولات مای، شهر رشت.
تاريخ دفاع : 1394-11-26