بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 930487035
نویسنده : مجتبي يوسفي ديلمي
عنوان پایان نامه : ايجاد ارزش ويژه برند صنعتي به كمك قابليت هاي شركت و ارزش هاي مشترك با مشتري
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت اجرايي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :علی قلی پور سلیمانی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده پایان نامه: امروزه برندها به یکی از ارزشمندترین داراییهای یک سازمان تبدیل شده اند. مطالعات در مورد برند ، ثابت كرده است كه ارزش ويژه برند ، نگراني مهمي براي مشتريان در فرآيند هاي تصميم گيري خريد آنها محسوب مي شود . اين پژوهش به نقش قابليت هاي شركت در ايجاد ارزش مشترك با مشتري ، ارزش مطلوب درك شده توسط مشتري و توسعه ارزش ويژه برند مي پردازد . روش اين پژوهش از نوع توصيفي ( پيمايشي ) است و در بين 22 شركت صاحب برند در استان گيلان صورت گرفته است . براي تجزيه و تحليل داده ها از روش مدل معادلات ساختاري استفاده شده است . نتايج نشان مي دهد كه قابليت بازاريابي و قابليت شبكه سازي در خلق ارزش ويژه برند هم به صورت مستقيم و هم به صورت غيرمستقيم از طريق ايجاد ارزش مشترك با مشتري و ارزش درك شده مطلوب مشتري تاثير دارد در حاليكه قابليت نوآوري تنها به طور غيرمستقيم با تسهيل كردن ايجاد ارزش مشترك و بهبود ارزش درك شده مشتري بر ايجاد ارزش ويژه برند تاثير مي گذارد . اين نتايج ، مفاهيم ضمني مديريتي را براي ايجاد ارزش ويژه برند به كمك قابليت هاي سازماني و ايجاد ارزش مشترك با مشتريان فراهم مي كند . واژگان كليدي
كلمات كليدي : ارزش ويژه برند ، قابليت هاي شركت ، ارزش مشترك با مشتري ، ارزش مطلوب درك شده مشتري
تاريخ دفاع : 1395-6-28