بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها
شماره دانشجویی : 930291567
نویسنده : علی حیدری توکلی
عنوان پایان نامه : بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی سازمان بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری شهر رشت(مورد مطالعه: مشتریان بانک ملی شهر رشت)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مدیریت بازرگانی-مدیریت بازاریابی
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , دکتر علیرضا فرخ بخت,
استاد مشاور () : ,
چكيده : هدف اصلی پژوهش حاضر، پاسخ به این پرسش کلیدی است که که آیا مسئولیت اجتماعی سازمان میتواند بر روی رفتار خرید مجدد و توصیه به مشتریان در صنعت بانکداری شهر رشت تأثیر بگذارد؟ جامعه آماری در این پژوهش، مشتریان بانک ملی شهر رشت می باشد که بر اساس جدول مورگان، تعداد 423 نفر به ازای جامعه نامحدود به روش غیر احتمالی در دسترس انتخاب شدند. پژوهش حاضر از نظر هدف، كاربردي است. از نظر نحوة گردآوري دادههای پژوهش، پژوهش حاضر جزء تحقيقات توصيفي و از نوع همبستگی ميباشد و از نظر جمع آوری داده ها، تحقیق میدانی محسوب میشود. برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش مدلسازی معادلات ساختاری و نرم افزار SPSS20 و Smart PLS 2 استفاده گردید و نتایج حاکی از این است که تمامی فرضیات، غیر از تاثیر تناسب هویت مشتری با سازمان بر رضایت مشتری، تایید گردیدند.
كلمات كليدي : واژگان کلیدی:
وفاداری و رضایت مشتری، مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت، تناسب هویت مشتری با سازمان، بانک ملی ایران.
تاريخ دفاع : 1395-6-31