بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها
شماره دانشجویی : 930379692
نویسنده : مهران آذين تاجاني
عنوان پایان نامه : بررسی تاثیر درک مشتری از مزیتهای ارتقاء فروش بر خدمات بیمهای (پوشش و حق بیمه) با توجه به نقش کیفیت درک شده (مطالعه موردی: شرکت بیمه سامان)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني - مديريت بيمه
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , شاهرخ باقري,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده
هدف تحقیق حاضر بررسی تاثیر درک مشتری از مزیتهای ارتقاء فروش بر خدمات بیمهای (پوشش و حق بیمه) با توجه به نقش میانجی کیفیت درک شده مشتریان میباشد. تحقیق حاضر از نظر نوع هدف یک تحقیق کاربردی و از نظر شیوه اجرا یک تحقیق توصیفی- پیمایشی از نوع علی میباشد. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل تمامیمشتریان شعب بیمه سامان در استان گیلان میشود که اطلاعات مربوط به 1600 مشتری از مجموع 16 نمایندگی در اختیار قرار گرفت. از این بین تعداد 319 نفر با استفاده از روش انتخاب نمونه کوکران انتخاب و بمنظور جمع آوری دادهها از ابزار پرسشنامه به روش نمونهگیری تصادفی طبقهای استفاده شد. بمنظور تحلیل دادههای بدست آمده از روش مدلیابی معادلات ساختاری مبتنی بر حداقل مربعات جزئی در نرم افزار SmartPLS V.2 استفاده گردید. نتایج تحقیق نشان دادند که درک مزیتهای ارتقاء فروش بر کیفیت درک شده از سوی مشتری تاثیر مستقیم و معنادارای دارد. کیفیت درک شده نیز بر درک مناسب از پرداخت حق بیمه و درک مناسب از پوششهای بیمهای تاثیر مستقیم و معنادارای دارد. درک مناسب از پرداخت حق بیمه نیز به نوبه خود بر درک مناسب مشتریان از پوششهای بیمه ای تاثیر مستقیم و معنادارای دارد.
کلمات کلیدی: درک مزیتهای ارتقاء فروش، کیفیت درک شده، درک مناسب از پرداخت حق بیمه، درک مناسب از پوششهای بیمهای
كلمات كليدي : کلمات کلیدی: درک مزیتهای ارتقاء فروش، کیفیت درک شده، درک مناسب از پرداخت حق بیمه، درک مناسب از پوششهای بیمهای
تاريخ دفاع : 1395-6-31