بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 930303238
نویسنده : علیرضا فیکوئی
عنوان پایان نامه : تاثیر ابعاد کیفیت خدمات آنلاین بر رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی :بانک مهراقتصاد رشت)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني - مديريت تحول
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , مرضیه زنده دل جاده کناری,
استاد مشاور () : ,
چكيده : با توجه به گرايش استفاده از خدمات بانكداري الكترونيكي به دليل ويژگ هاي منحصر به فرد آن و حضور بانك،جهت¬نقل و انتقال منابع مالي، بانكداري الكترونيك را به عنوان بخش تفكيك ناپذير تجارت الكترونيك و داراي نقش اساسي در اجراي آن نموده است و از طرف ديگر تحقيقات انجام شده نشان مي¬دهد كه رضايت مشتري بر روي حفظ مشتريان و در نتيجه بر سود آوري و موفقيت سازمانها در عرصه رقابت تأثيرگذار است. بررسی رابطه بین خدمات و رضایت مشتری با استفاده از روش تحقيق توصيفي از طريق پرسشنامه پنج گزينه اي ليكرت مورد بررسي قرار گرفت. با استفاده از آزمون دو جمله اي فرضيه هاي تحقيق مورد ارزيابي قرار گرفت و با استفاده از آزمون همبستگي رابطه ابعاد كيفيت خدمات بانكداي الكترونيك و رضايتمندي مشتريان مورد تجزيه و تحليل قرار گرفت، كه اهم پيشنهادات عبارت¬اند از: ترويج فرهنگ استفاده از خدمات بانكداري اينترنتي با اطلاع رساني و تشويق مشتريان به استفاده از اين خدما ت، رفع مشكلات و مسائل مربوط به زير ساختهاي ارائه خدمات بانكداري الكترونيكي جهت افزايش سرعت ارائه خدمات بدون اشكال، القا مسئوليت پذيري بانك در ارائه خدمت بانكداري اينترنتي به مشتريان، تسهيل دسترسي مشتريان استفاده از خدمات دستگاههاي خود پرداز و خدمات پايانه¬هاي فروش و¬جلب اعتماد مشتريان به خدمات بانكداري الكترونيكي.
كلمات كليدي : بانکدار ی ، خدمات آنلاین ، رضایت مشتری
تاريخ دفاع : 1395-6-27