بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 920590265
نویسنده : رضا دلاور
عنوان پایان نامه : ارتباط بین هویت سازمانی، مشتری مداری و عملکرد شرکت های کوچک و متوسط SME (مطالعه موردی: بیمه پارسیان)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني - مديريت بيمه
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , دکتر منصور معظمی,
استاد مشاور () : ,
چكيده : هدف اين پژوهش شناخت بررسی ارتباط بین هویت سازمانی، مشتری مداری و عملکرد شرکت در شرکت بیمه پارسیان است. چون در مطالعات قبل تأثير عوامل هویت سازمانی ناديده گرفته شده، در اين پژوهش هویت سازمانی به سه بخش ارتباط، رفتار و تصویر طبقه بندي شده است. روش پژوهش مورد استفاده در اين مطالعه، روش شبه تجربي با طرح پس رويدادي است، تعداد 151 نفر که شامل مدیران فروش بیمه پارسیان بودند در این پژوهش به پرسشنامه ها پاسخ دادند. جهت آزمون فرضيه ها از مدل معادلات ساختاری استفاده شده است. يافته ها بيانگر اين بود عامل های تصویر شرکت، رفتار کارکنان و ارتباطات سازمانی بر عملکرد شرکت در بیمه پارسیان تاثیر مثبت دارد. همچنین نتایج نشان داد که عامل های تصویر شرکت، رفتار کارکنان و ارتباطات سازمانی از طریق مشتری گرایی بر عملکرد شرکت تاثیر مثبت دارند.
كلمات كليدي : هویت سازمانی، عملکرد سازمانی، مشتری مداری، بیمه پارسیان
تاريخ دفاع : 95-07-14