بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها
شماره دانشجویی : 94014580
نویسنده : فرشید جلیل زاده
عنوان پایان نامه : بررسی عوامل مؤثر بر تصویر ذهنی و تصمیم به خرید مشتریان در شبکه مجازی تلگرام
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت اجرايي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :شهرام گیلانی نیا, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده
هدف این پژوهش بررسی عوامل مؤثر بر تصویر ذهنی و تصمیم به خرید مشتریان در شبکه مجازی تلگرام است. اين تحقيق از نظر هدف کاربردي است و از لحاظ روش و اجرا، تحقیق حاضر توصیفی-پیمایشی است و از لحاظ روش جمع آوری داده ها از نوع میدانی می باشد. ابزار پژوهش، نیز پرسشنامه بوده است. جامعه آماری این تحقیق شامل مشتریانی بودند که از تلگرام خرید کرده اند. تعداد تعداد نمونه آماری با استفاده از فرمول کوکران 57 نفر بدست آمد. شیوه نمونه گیری در این پژوهش روش غیراحتمالی در دسترس بوده است. برای آزمون فرضیهها در آمار استنباطی از معادلات ساختاری به وسیله نرم افزار PLS استفاده شد. نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها نشان داد که قابلیت اطمینان بر تصویر مثبت مشتریان در خرید از تلگرام تأثیر دارد و هم چنین تصویر مثبت مشتریان بر تصمیم به خرید از تلگرام تأثیر دارد. ولی تأثیر کیفیت سیستم و کیفیت اطلاعات بر تصویر مثبت مشتریان تأیید نشد.
كلمات كليدي : واژگان کلیدی: کیفیت اطلاعات، کیفیت سیستم، قابلیت اطمینان، تصویر مثبت مشتریان، تصمیم به خرید
تاريخ دفاع : 1396-1-26