بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 911108857
نویسنده : سمیرا ابراهیمی رشتی
عنوان پایان نامه : بررسی همایی فعلی جهت دار قیدی در گفتمان نوشتاری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
دانشكده : دانشکده علوم انسانی
گروه تحصيلي : زبان انگلیسی
رشته/گرایش تحصيلي : آموزش زبان انگليسي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , محمد عبداللهی گیلان,
استاد مشاور () : ,
چكيده : این پژوهش در پی بررسی تاثیر تدریس افعال جهت یافته به قید، بر مهارت نوشتاری فراگیران زبان انگلیسیِ سطح متوسط است. بیدن منظور، 45 فراگیر زبان انگلیسی در موسسه زبان کادوس در شهر رشت، ایران، در این تحقیق شرکت کردند. از همه این فراگیران بمنظور همگن سازی نمونه ها، امتحان تعیین سطح گرفته شد. بمنظور سنجش دانش اولیه زبان آموزان در استفاده از افعال ؟ در نوشتن، از آنها امتحان پیش آزمون نوشتاری گرفته شد. در طی هر مرحله، متنی به زبان آموزان داده شد که شامل برخی افعال ؟ برجسته شده بود. سپس بر روی فراوانی افعال ؟ و افعال ؟ در نوشته های زبان آموزان تحلیل آماری صورت گرفت. نتیجه حاصله حاکی از آن بود که استفاده زبان آموزان از افعال ؟ در نوشتار گروه آزمایش بهبود یافته است.
كلمات كليدي : افعال جهت یافته،گفتمان نوشتاری
تاريخ دفاع : 1394-06-31