بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 911048462
نویسنده : آیدین والافر
عنوان پایان نامه : بررسی تاثیر تبلیغات بر وفاداری برند در محصولات لبنی
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني - بازرگاني بين المللي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :سیروس بالائی پاکدهی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : این پژوهش با هدف بررسی تاثیر تبلیغات بر وفاداری برند در محصولات لبنی انجام گرفت. تحقیق حاضر از نظرهدف تحقیق، کاربردی است. جامعه آماری این تحقیق شامل مشتریان شرکت لبنی پگاه در شرق استان گیلان می باشد. نمونه آماری این تحقیق، تعداد 170 نفر از مشتریان می باشند که با فرمول کوکران حجم آن تعیین گردیده است. روش نمونه گیری خوشه ای است. متغیرهای تحقیق توسط پرسشنامه استاندارد سنجیده می شود. این پرسشنامه مشتمل بر 16 پرسش می باشد. متغیرهای تبلیغات، وفاداری برند، تصویر فروشگاه، کیفیت ادارک شده توسط پرسشنامه یو و همکاران(2000) سنجیده شد و متغیر رضایت مشتری با پرسشنامه مقیمی و رمضان(1390) سنجیده شد. از آنجایی که سوالات هر دو پرسشنامه های تحقیق، همان چیزی را که می خواهند بسنجند می سنجند از لحاظ محتوایی روایی دارند. بدلیل اینکه آلفای کرونباخ همه متغیرهای بالاتر از 0.7 بدست آمد، پرسشنامه تحقیق پایایی بالایی دارد. در سطح استنباطی از ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون استفاده گردید. یافته های پژوهش نشان داد که تبلیغات بر وفاداری برند در محصولات لبنی تاثیر معناداری دارد.
كلمات كليدي : کلمات کلیدی: تبلیغات ، وفاداری برند ، تصویر فروشگاه، کیفیت ادراک شده، رضایت مشتری
تاريخ دفاع : 1395-6-14