بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها
شماره دانشجویی : 920632647
نویسنده : افشین عسگرزاده
عنوان پایان نامه : تاثیر فعالیت های مسئولیت اجتماعی بر واکنش مشتریان بانک (مورد : استان گیلان)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مدیریت بازرگانی-مدیریت بازاریابی
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :کامبیز شاهرودی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : مسئولیت اجتماعی بانک و توانایی بانک بر پاسخ مشتریان و به طور خاص بر قصد خرید مشتریان و سطح آگاهی آن ها تاثیر دارد. بطوریکه مطلوبیت ذهنی بهتری ایجاد میکند. هدف اصلی مطالعهی حاضر، سنجش تاثیر قابلیت های بانک و فعالیتهای مسئولیت اجتماعی بانکهای استان گیلان بر قصد خرید مشتریان با توجه به نقش آگاهی آنها است. از اینرو 384 نفر با روش غیراحتمالی دردسترس به عنوان نمونه آماری انتخاب شده است. فرضیههای تحقیق با تکنیک معادلات ساختاری مورد آزمون قرار گرفته است. و نتایج نشان دادند که قابلیت بانک و فعالیتهای مسئولیت اجتماعی بانکهای استان گیلان بر قصد خریدخدمات مالی تاثیر مثبت دارد. همچنین مشخص گردید آگاهی افراد شدت تاثیرگذاری را افزایش میدهد. به گونه ای که هرچه آگاهی افراد بیشتر باشد، تاثیر قابلیت و فعالیتهای مسئولیت اجتماعی بانک ها بر قصد خرید مشتریان بیشتر است.
كلمات كليدي : قابلیت، مسئولیت اجتماعی، آگاهی، قصد خرید، بانکهای استان گیلان.
تاريخ دفاع : 1395-11-30