بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 900737578
نویسنده : سیدسجاد مرتضوی
عنوان پایان نامه : بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر ناسازگاری شناختی، رضایت مشتری و وفاداری مشتری (مطالعه موردی: بانک ها و موسسات مالی اعتباری شهرستان رشت)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني - مديريت تحول
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :حمیدرضا رضایی کلیدبری, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : هدف کلی این تحقیق بررسی تاثیر بازاریابی رابطه¬مند بر ناسازگاری شناختی، رضایت مشتری و وفاداری مشتری است. روش تحقیق از نوع توصیفی و هدف آن کاربردی است و روش گردآوری داده¬ها میدانی و ابزار آن پرسشنامه است. جامعه آماری تحقیق حاضر مشتریان بانک¬ها و موسسات مالی اعتباری شهرستان رشت با تعداد نامحدود است. محقق تعداد 400 پرسشنامه با استفاده از روش نمونه برداری غیراحتمالی در دسترس توزیع نمود و تعداد 361 پرسشنامه جمع¬آوری گردید. فرضیات با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری و از طریق نرم فزار SPSS22 و Amos 22 انجام گرفت. با تجزیه و تحلیل داده¬ها مشخص گردید در سطح 95% ارتباطات و اعتماد بر ناسازگاری شناختی تاثیر منفی و معنی¬داری دارد. ناسازگاری شناختی بر رضایت مشتری تاثیر منفی و معنی داری دارد، رضایت مشتری بر وفاداری رفتاری و نگرشی تاثیر مثبت و معنی داری دارد. همچنین بین اعتماد و ارتباطات ارتباط معنی داری وجود دارد. و نهایتا اینکه اعتماد از طریق ناسازگاری شناختی بر رضایت مشتری، نگرشی و رفتاری تاثیر مثبت دارد.
كلمات كليدي : کلمات کلیدی: ارتباطات، اعتماد، ناسازگاری شناختی، رضایت مشتری، وفاداری رفتاری و وفاداری نگرشی
تاريخ دفاع : 1395-11-30