بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 930483432
نویسنده : سپیده غفاری کومله
عنوان پایان نامه : تاثیر خودپنداری برند بر ارتباط دهان‌به‌دهان برند با میانجی¬گری عشق به برند در مشتریان گوشی های تلفن همراه در سظح شهر رشت
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مدیریت بازرگانی-مدیریت بازاریابی
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , سید محمد نوع پسند,
استاد مشاور () : ,
چكيده : هدف از انجام این پژوهش، تبیین تاثیر خودپنداری برند بر ارتباط دهان‌به‌دهان برند با میانجی‌گری عشق به برند است. در این راستا پس از مرور ادبیات نظری و پیشینه پژوهش، مدل مفهومی والاس و همکاران (2014) به‌منظور سنجش روابط میان متغیرها برگزیده شد. ازاین¬رو، پرسشنامه طراحی¬شده در این پژوهش با اندکی تغییرات مورد استفاده قرار گرفت. جامعه آماری پژوهش مشتریان تلفن همراه در شهر رشت بود. از آنجا که تعداد جامعه زیاد است لذا در این تحقیق به¬عنوان نامحدود درنظر گرفته شد و با توجه به فرمول نمونه¬گیری در جامعه نامحدود تعداد نمونه 385 نفر مشخص شد. به¬منظور بررسی دقیق¬تر، تعداد 402 پرسشنامه در میان افراد توزیع گشت که در نهایت تعداد 385 پرسشنامه سالم و بدون نقص جمع-آوری شد. داده‌های حاصل از پرسشنامه با استفاده از روش مدل معادلات ساختاری و نرم¬افزار لیزرل تجزیه¬وتحلیل شد. تجزیه‌وتحلیل داده‌ها حاکی از آن بود که خودپنداری درونی و اجتماعی برند بر عشق برند و ارتباط دهان‌به‌دهان و پذیرش حامی برند تاثیر مثبت معناداری دارد. همچنین عشق برند نیز تاثیر مثبت معناداری بر ارتباط دهان‌به‌دهان حامی برند و پذیرش حامی برند دارد.
كلمات كليدي : واژگان کلیدی: خودپنداری درونی برند، خودپنداری اجتماعی برند، عشق برند، ارتباط دهان‌به‌دهان حامی برند، پذیرش حامی برند
تاريخ دفاع : 1395-6-31