بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 920561255
نویسنده : صدیقه حسین پور یکتایی رودسری
عنوان پایان نامه : ارزیابی عوامل ایجاد آگاهی برند و تاثیر آن بر تبلیغات دهان به دهان در شبکه های اجتماعی آنلاین مشتریان بانک توسعه صادرات ایران
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني - بازرگاني بين المللي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :فرزین فرحبد, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده هدف اصلی پژوهش حاضر، پاسخ به این پرسش کلیدی است که آیا آگاهی از برند تاثیری در تبلیغات دهان به دهان دارد؟ آیا آگاهی از برند در رابطۀ بین شبکه های اجتماعی آنلاین و تبلیغات دهان به دهان، نقش میانجی دارد؟ جامعه آماری در این پژوهش، متشکل از مشتریان بانک توسعه صادرات ایران به تعداد 800 نفر می‌باشد که از این بین، 351 نفر به روش غیر احتمالی در دسترس انتخاب گردیدند. پژوهش حاضر از نظر هدف، كاربردي است. از نظر نحوة گردآوري داده‌های پژوهش، پژوهش حاضر جزء تحقيقات توصيفي، از نظر جمع آوری داده ها، تحقیق میدانی محسوب می‌شود. برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش مدلسازی معادلات ساختاری و نرم افزار SPSS 20 و LISREL 8.54 استفاده گردید و نتایج حاکی از این است که تعاملات مجازی، پاداش، کیفیت سیستم و کیفیت اطلاعات به ترتیب به میزان 0.38 ، 0.32، 0.42، و 0.56 بر آگاهی از برند تاثیر می گذارند؛ همچنین آگاهی از برند نیز به میزان 0.86 بر تبلیغات دهان به دهان تاثیر می گذارد.
كلمات كليدي : واژگان کلیدی: شبکه های اجتماعی آنلاین، بانک توسعه صادرات ایران، آگاهی از برند، تبلیغات دهان به دهان.
تاريخ دفاع : 1395-06-31