بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 930413444
نویسنده : داود حسن پور
عنوان پایان نامه : رابطه بین ویژگی های شخصیتی هوش هیجانی، بازاریابی داخلی و مدیریت خدمات با مشتری مداری در مدارس غیرانتفاعی صومعه سرا
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مدیریت بازرگانی-مدیریت بازاریابی
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :مریم حسن زاده, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : مشتري مداري درك كافي يك شركت از خريداران هدف خود مي باشد تا بتواند براي آنان ارزش برتر ايجاد نماید. مشتری مداري از يك وضعيت مداوم و فعال براي رويارويي با ضروريات مشتريان، طرفداري مي كند. واحدهاي كسب و كاري كه در محيط هاي پرتلاطم فعاليت مي كنند با تغييرات سريع در نيازها و ترجيحات مشتريان و تقاضاها و نيازمندي هاي پيش بيني نشده آنها روبرو مي شوند. از این رو هدف اصلی این تحقیق بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی، هوش هیجانی، بازاریابی داخلی و مدیریت خدمات با مشتری مداری در مدارس غیرانتفاعی صومعه سرا است. روش نمونه گیری در این تحقیق از نوع نمونه گیری تصادفی ساده است. برای اجرای روش تصادفی ساده از نرم افزار اکسل و قابلیت تولید اعداد تصادفی استفاده شده است. تعداد نمونه بدست آمده از این روش برابر با 282 نفر می باشد. روش گردآوری داده ها در این تحقیق میدانی و ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه است.در این تحقیق برای اندازه گیری روایی از روایی محتوا و همچنین برای اندازه گیری پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است که مقادیر آن برای تمامی متغیرهای مدل بالاتر از 7/0 بدست آمده است. تمامی تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از طریق نرم افزارهای اس پی اس اس و پی ال اس انجام شده است. براي بررسي فرضيه هاي تحقیق از تحليل عاملي تاييدي و مدل سازی معادلات ساختاری با رویکرد حداقل مربعات جزئی استفاده شده است. با توجه به نتایج حاصل از بررسی فرضیه های تحقیق، تمامی آنها به تایید رسیده است.
كلمات كليدي : واژگان کلیدی : مشتری مداری، کیفیت خدمات، هوش هیجانی، صفات شخصیتی، مدارس غیر انتفاعی.
تاريخ دفاع : 1395-11-30