بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 920631644
نویسنده : صغری یاری
عنوان پایان نامه : تاثیرپیوند نام ونشان تجاری و خدمت گیرنده بر قصد وفاداری مشتریان بانک تجارت در شهر رشت
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني - مديريت بيمه
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , دکتر میترا شعبانی نشتایی,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده پژوهش حاضر به بررسی تاثیر پیوند نام ونشان تجاری وخدمت گیرنده بر قصد وفاداری مشتریان می پردازد. هدف از انجام این پژوهش بررسی و تبیین تاثیر ابعاد پیوند نام ونشان تجاری وخدمت گیرنده که شامل جذابیت، قدرت و فداکاری است، بر قصد وفاداری مشتریان بانک تجارت در شهر رشت می باشد. همچنین قصد وفاداری مشتریان نیز در ابعاد رضایت، ارزش درک شده و کیفیت درک شده تشریح گردیده است. با توجه به اهمیت شکل گیری پیوند نام و نشان تجاری و خدمت گیرنده در دنیای تجاری امروز، و بهره گیری آن در جهت تقویت وفاداری مشتریان، پژوهش حاضر شکل گرفته است. جامعه آماري پژوهش شامل کلیه مشتریان فعال شعب بانک تجارت در شهر رشت، یعنی افرادی که در طی یک ماه چهار تراکنش موفق داشته اند، می باشند که تعدادآنها460نفر تعیین شده است. روش نمونه‌گيري پژوهش، تصادفي ساده و حجم نمونه آماری باتوجه به فرمول کوکران 210نفر می باشد. روش پژوهش از نوع همبستگي است. جهت تجزیه وتحلیل داده ها از نرم افزارSPSSاستفاده شده است.ابزارگردآوری داده ها پرسشنامه‌ ریجونن(2015) می باشد.یافته های پژوهش نشان داده است که پیوند نام ونشان تجاری وخدمت گیرنده (قدرت،جذابیت، فداکاری)تاثیر معناداری بر قصد وفاداری مشتریان دارند.درضمن یافته ها نشان دهنده درجه تاثیر گذاری ابعاد به صورت، تاثیر بیشترفداکاری، سپس جذابیت ونهایتاً قدرت بر قصد وفاداری مشتریان بوده است.
كلمات كليدي : کلمات کلیدی:پیوند نام ونشان تجاری وخدمت گیرنده، قصد وفاداری، قدرت،جذابیت، فداکاری ،تجربه. کلمات کلیدی:پیوند نام ونشان تجاری وخدمت گیرنده، قصد وفاداری، قدرت،جذابیت، فداکاری ،تجربه.
تاريخ دفاع : 1394-11-28