بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 930444125
نویسنده : مرضیه زمانی
عنوان پایان نامه : تأثير قابليت هاي بازاريابي و عملياتي بر عملكرد مالي شركت هاي كوچك و متوسط شهرك هاي صنعتي استان گيلان
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني - مديريت مالي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , امیرحامد رضایی,
استاد مشاور (عضو هیات علمی مرکز) : سینا خردیار, ,
چكيده : چکیده در این تحقیق، هدف بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی و عملیاتی بر عملکرد مالی شرکت های کوچک و متوسط استان گیلان می باشد. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش گردآوری داده ها به صورت توصیفی- پیمایشی می باشد. داده‌ها توسط پرسشنامه گردآوری شده است و جهت تجزیه و تحلیل از نرم افزار spss , lisrel استفاده گردیده است. .جامعه آماری تحقیق مدیران و کارشناسان ارشد شرکت ها می باشند. بدین منظور تعداد 300 پرسشنامه توزیع گردید و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. میزان آلفای کرونباخ 915/0 بوده که نشان دهنده پایایی مناسب پرسشنامه می باشد. نتایج حاکی از آن است، قابلیت بازاریابی، قابلیت عملیاتی، قابلیت محیط خرد، قابلیت محیط کلان بر عملکرد مالی شرکت‌های کوچک و متوسط مؤثر است، که میزان تاثیر این قابلیت ها برعملکرد مالی به ترتیب: قابلیت بازاریابی، قابلیت عملیاتی، قابلیت محیط کلان و محیط خرد می باشد و همچنین میزان تاثیر قابلیت بازاریابی بر قابلیت عملیاتی شرکت‌های کوچک و متوسط 0.73 می باشد.
كلمات كليدي : کلمات کلیدی: قابلیت بازاریابی، قابلیت عملیاتی، قابلیت محیطی خرد، قابلیت محیط کلان، شرکت‌های کوچک و متوسط
تاريخ دفاع : 1395-06-21