بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940050027
نویسنده : تامارا ظهیری
عنوان پایان نامه : رابطه مدیریت هویت برند و عملکرد برند با توجه به نقش متغیرهای تعهد سازمانی و رضایت شغلی کارکنان در بانک های استان گیلان
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني- بازاريابي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :ابراهیم چیرانی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : هدف این تحقیق بررسی رابطه مدیریت هویت برند وعملکرد برند با توجه به نقش متغیرهای تعهد سازمانی و رضایت شغلی کارکنان در بانک های استان گیلان با استفاده از مدل بویل و همکارانش و مدل چانگ و همکارانش می باشد.تحقیق حاضر بر اساس هدف از نوع کاربردی و از نظر روش و اجرا، توصیفی، از نوع همبستگی است. جامعه آماری این تحقیق کارکنان بانک های استان گیلان می باشند که با استفاده از فرمول کوکران (جامعه محدود) و روش نمونه گیری در دسترس نمونه ای برابر با 355 نفر استفاده شده که روش گردآوری داده ها میدانی، ابزار گردآوري داده ها پرسش نامه بوده است. تجزیه و تحلیل داده های پرسش نامه در بخش آمار استنباطی از روش مدل سازي معادلات ساختاري PLS و نرم افزار SPSS 22 وSmart PLS2 استفاده شده است. روایی پرسش نامه با استفاده از روایی محتوا مورد سنجش قرار گرفته است و جهت پایایی پرسش نامه نیزاز ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان داد که مدیریت هویت برند با تعهد سازمانی کارکنان در بانک های استان گیلان رابطه معناداری دارد. تعهد سازمانی با عملکرد برند در بانک های استان گیلان رابطه معناداری ندارد. تعهد سازمانی با رضایت شغلی کارکنان در بانک های استان گیلان رابطه معناداری دارد. رضایت شغلی کارکنان با عملکرد برند در بانک های استان گیلان رابطه معناداری دارد.
كلمات كليدي : کلید واژه ها: عملکرد برند، رضایت شغلی، تعهد سازمانی، مدیریت هویت برند، بانک های استان گیلان
تاريخ دفاع : 1396-03-31