بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940271689
نویسنده : یلدا ولایی بر حق
عنوان پایان نامه : تاثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کاری کارکنان (مورد مطالعه: سازمان صدا و سیما در استان گیلان)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني-بازرگاني داخلي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , دکتر میترا شعبانی نشتایی,
استاد مشاور () : ,
چكيده : هدف از این تحقیق بررسي تاثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کارمندان نسبت به کار است. جامعه آماري اين تحقيق کارکنان سازمان صدا و سیما در استان گیلان است که 500 نفرمی باشند. نمونه آماري اين تحقيق با توجه به جدول مورگان 217 نفر بوده است. و شیوه نمونه گیری تحقیق غیر احتمالی در دسترس است. پژوهش حاضر بر اساس هدف از نوع کاربردی و از نظر شیوه گرد آوری اطلاعات ، تحقیقی توصیفی و از نوع همبستگی است. روش گردآوری اطلاعات میدانی، ابزار تحقیق پرسشنامه و روش تجزیه و تحلیل داده ها، از مدل سازي معادلات ساختاري استفاده شد. پس از بررسی توصیفی متغیرها به منظور بررسی فرضیه ها, از تکنیک تحلیل ساختار های عاملی و تحلیل مسیر استفاده شد و با استفاده از نرم افزار AMOS18 ضرایب مسیر برای متغیرها بررسی گردید و مدل عملیاتی تحقیق ارائه گردید. نتایج تحقیق نشان داد که تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کارمندان نسبت به کار در سازمان صدا و سیما در استان گیلان تاثیر گذار است. تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر ارتباطات داخلی رسمی و غیر رسمی در سازمان صدا و سیما در استان گیلان تاثیر گذار است. ارتباطات داخلی رسمی و غیر رسمی بر نگرش کاری کارکنان در سازمان صدا و سیما در استان گیلان تاثیر گذار است.
كلمات كليدي : واژگان کلیدی: تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی ، ارتباطات داخلی رسمی ، ارتباطات داخلی غیر رسمی، نگرش کاری کارکنان
تاريخ دفاع : 1396-4-27