بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 930516470
نویسنده : سعید ماهیگیر
عنوان پایان نامه : بررسی تاثیر رابطه سبک بین نسلی بر ارزش ویژه برند در مشتریان شرکت کاله
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني- بازاريابي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :سیدمحمود شبگو منصف, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده: این تحقیق به بررسی تاثیر روابط بین نسلی با ارزش ویژه برند در مشتریان شرکت کاله می پردازد. متغیرهای مستقل محاوره های بین نسلی و پیشنهاد های بین نسلی بوده و متغیرهای میانجی در این تحقیق وابستگی موثر به برند ، اعتماد برند بین نسلی، کیفیت درک شده بین نسلی ، وفاداری به برند و متغیر وابسته ارزش ویژه برند است. مدل تحقیق نیز بر گرفته از تحقیقات یوان یان و همکاران (2015) می باشد. جامعه آماری این تحقیق مشتریان شرکت کاله استان گیلان بوده که تعداد آن نامحدود می باشد. با توجه فرمول کوکران برای جامعه نامحدود حجم نموته 384 نفر در نظر گرفته شد. پس از بررسی توصیفی متغیرها به منظور بررسی فرضیه ها, از تکنیک تحلیل ساختار های عاملی و تحلیل مسیر استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد که محاوره های بین نسلی بر وابستگی موثر به برند تاثیر گذار است. پیشنهاد های بین نسلی بر کیفیت درک شده بین نسلی تاثیر گذار است. وابستگی موثر به برند بر وفاداری برند بین نسلی تاثیر گذار است. کیفیت درک شده بین نسلی بر وفاداری برند بین نسلی تاثیر گذار است. کیفیت درک شده بین نسلی بر اعتماد برند بین نسلی تاثیر گذار است. وابستگی موثر به برند بر اعتماد برند بین نسلی تاثیر گذار است. اعتماد برند بر وفاداری برند بین نسلی تاثیر گذار است. وفاداری برند بین نسلی بر ارزش ویژه برند تاثیر گذار است.
كلمات كليدي : روابط بین نسلی، ارزش ویژه برند، شرکت کاله
تاريخ دفاع : 95-11-30