بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 921671025
نویسنده : بهاره جوافشان
عنوان پایان نامه : عوامل موثر بر کیفیت سیستم های ارائه دهنده ی خدمات بانکداری اینترنتی (مورد مطالعه:شعب بانک ملت رشت)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني-بازرگاني داخلي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :محمد طالقانی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده سرعت انجام كار، سهيم شدن در اطلاعات، حفظ ارتباطات تجاري و هدايت مبادلات بازرگاني بوسيلة شبكه هاي ارتباطي، امروزه به صورت يك اصل ترديد ناپذير موفقيت در بازار درآمده است .بنابراین هدف از پژوهش حاضر سنجش تاثیر عوامل كليدي مؤثّر بر كيفيت سيستم هاي ارائه دهندةخدمات بانكداري اينترنتي.در پژوهش حاضر جامعه آماري را کلیّة مشتریان شعب بانک ملت در شهر رشت، تشکیل می دهند. در اين پژوهش با توجّه به اين كه حجم جامعه نامحدود است، از روش نمونه گيري تصادفي ساده و از فرمول نمونه گيري براي جامعه نامحدود استفاده شده است. در این پژوهش برای گردآوری اطلاعات میدانی از پرسشنامه استفاده شده است. براي آزمون مدل اين تحقيق، از نرم افزار SPSSاستفاده می شود . نتايج حاصل از پژوهش بيانگر اين مسئله است كه تمامی فرضیات مورد پذیرش مورد قبول واع شده است. واژگان کلیدی: کیفیت سیستم های بانکداری، بانکداری اینترنتی، بانک ملت.
كلمات كليدي : واژگان کلیدی: کیفیت سیستم های بانکداری، بانکداری اینترنتی، بانک ملت.
تاريخ دفاع : 1395-6-31