بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : ٩٢٠٦١٨٧٨٣
نویسنده : پیام خلیلی
عنوان پایان نامه : تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بروی وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش میانجی تصویر برند(مورد مطالعه : شرکت بیمه آسیا)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني - مديريت بيمه
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :حسین علیزاد آبکناری, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده یکی از مهم ترین و پر کاربردترین سازمان های خدمت رسان در جامعه و در ساختار اقتصادی کشور های مختلف جهان، شرکت ها و موسسات بیمه گر می باشند. از این رو هدف از تحقیق حاضر بررسی میزان تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش میانجی تصویر برند در شرکت بیمه آسیا می باشد. تحقیق از لحاظ هدف کاربردی و از نظر نحوه جمع آوری داده ها توصیفی-پیمایشی می باشد. جامعه آماري اين تحقيق از مشتریان شرکت بیمه آسیا در شهر قزوین تشكيل گردید که تعداد آن ها نا محدود است. براي تعيين حجم نمونه از فرمول کوکران برای جامعه نا محدود استفاده گردیده و 412 پرسشنامه در تجزیه و تحلیل داده ها مورد استفاده قرار گرفت. روش نمونه گیری غیراحتمالی در دسترس و ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه می باشد. از نرم افزارهای SPSS و Lisrel برای تحلیل داده ها استفاده شده است. نتایج رابطه مستقیم و معنادار بین ابعاد تصویر برند و ابعاد مسئولیت اخلاقی را نشان داد. همچنین نتایج نشان داد تصویر کارکردی و نمادین برند بر وفاداری برند در شرکت بیمه آسیا موثر می باشد.
كلمات كليدي : کلیدواژه ها : وفاداری برند، تصویر برند، مسئولیت اجتماعی شرکت
تاريخ دفاع : 1395-7-11