بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 920631854
نویسنده : سحر ملارودی
عنوان پایان نامه : تأثیر توانمندسازی مشتریان بر موفقیت دولت الکترونیک (مطالعه موردی دفاتر پليس 10 استان گيلان )
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت دولتي- مديريت نيروي انساني
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :مهرداد گودرزوند چگینی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : هدف انجام تحقیق حاضر، بررسی تأثیر توانمندسازی مشتریان بر موفقیت دولت الکترونیک است. جامعه آماري اين تحقیق مشتریان دفاتر پليس 10 استان گيلان بوده که تعداد آن نامحدود است. حجم نمونه با استفاده از جدول مورگان ، 384 نفر تعیین گردیده است. شیوه نمونه گیری نیز غیراحتمالی در دسترس است. بدین صورت که از بین مشتریان دفاتر پليس 10 استان گيلان ، 384 پرسشنامه که در دسترس محقق بودند پخش و جمع آوری گردید. پژوهش حاضر بر اساس هدف از نوع کاربردی و از نظر شیوه گرد آوری اطلاعات ، تحقیقی توصیفی و از نوع همبستگی است. روش گردآوری اطلاعات میدانی، ابزار گردآوري اطلاعات پرسشنا مه استاندارد بر گرفته از هاسیم و ریموند(2015) و روش تجزیه و تحلیل داده ها، از مدل سازي معادلات ساختاري استفاده ميشود. روایی تحقیق با استفاده از روایی محتوا از طریق جمعی از صاحب نظران و خبرگان مورد سنجش قرار گرفت. پایایی تحقیق نیز با استفاده از روش آلفای کرونباخ سنجیده و تایید گردید. پس از بررسی توصیفی متغیرها به منظور بررسی فرضیه ها, از تکنیک تحلیل ساختار های عاملی و تحلیل مسیر استفاده شد و با استفاده از نرم افزار AMOS18 ضرایب مسیر برای متغیرها بررسی گردیدو مدل عملیاتی تحقیق ارائه گردید. نتایج تحقیق نشان داد که شخصی سازی بر اعتماد و اطمینان مشتریان اثرگذار است، شخصی سازی بر توانمندسازی مشتریان اثرگذار است، اعتماد و اطمینان بر توانمندسازی مشتریان اثرگذار است و توانمندسازی مشتریان بر روی موفقیت دولت الکترونیک اثرگذار است.
كلمات كليدي : موفقیت دولت الکترونیک ، شخصی سازی بر توانمندسازی مشتریان، اعتماد و اطمینان
تاريخ دفاع : 1395-06-31