بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 930304149
نویسنده : الناز عبداللهی
عنوان پایان نامه : بررسی تاثیر ابعاد سیستم مدیریت برند، نوآوری و بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار با نقش میانجی¬گری عملکرد مشتریان (مورد مطالعه: شرکت های فعال در شهرک صنعتی سپیدرود رشت)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت اجرايي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :کامبیز شاهرودی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : هدف تحقيق حاضر بررسي رابطه ابعاد سیستم مدیریت برند، نوآوری و بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار با نقش میانجی گری عملکرد مشتریان در شرکت های فعال شهرک سپیدرود رشت مي باشد؛ در راستاي دستيابي به اين هدف پرسنل واحدهاي توليد، اداري، مالي، بازرگاني، کنترل کيفيت، انبارداري و طراحي شرکت¬های مورد مطالعه به عنوان جامعه آماري تحقيق جهت جمع آوري داده ها در نظر گرفته شده و با استفاده از پرسشنامه استاندارد شده در تحقيقات بين المللي مورد سوال قرار گرفتند. متغيرهاي اصلي تحقيق عبارتند از: سیستم مدیریت برند، بازارگرايي، نوآوري، عملکرد مشتریان و عملکرد کسب وکار است. روش تحقيق كاربردي و نيز تحليلي توصيفي بوده و جهت بررسي رابطه بين متغيرها و فرضيه هاي تحقيق از مدل تحليل مسير استفاده شده است. تحليل داده هاي تحقيق و آزمون فرضيات بيان گر اين است که در نهایت پیشنهاد می گردد که مدیران با استفاده از نتایج حاصل از این پژوهش به عنوان یک پژوهش کاربردی و عملی می توانند با اتکا به سطح بالایی از مدیریت سیستم برند و بازاگرایی و نوآوری سازمان خود را برای حفظ مشتریان وفادار توانمند ساخته و در نتیجه با اجرای این استراتژی عملکرد کسب و کار خود را بهبود بخشند.
كلمات كليدي : سیستم مدیریت برند (BMS)، بازارگرايي، نوآوري، عملکرد مشتريان، عملکرد کسب وکار.
تاريخ دفاع : 1395-11-30