بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940091965
نویسنده : عباس موسی زاده
عنوان پایان نامه : بررسی تأثیرآگاهی از بازاریابی سبز بر قصد خرید مشتری با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی بانک توسعه صادرات ایران درگیلان
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مدیریت بازرگانی-مدیریت بازاریابی
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :سیدمحمود شبگو منصف, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : فعالیتهای بازاریابی سبز اثرات مهمی بر دانش مصرف کننده و تغییر نظرمصرف کنندگان به خرید محصولات سبز دارد و مشتريان براي خريد آگاهانه ،نيازمند اطلاعات هستند و فقدان اطلاعات مي تواند مانع از بكارگيري معيارها و ويژگي هاي سبز در هنگام تصميم به خريدشان گردد . بنابراین بازاریابان باید کاری بیشتر از قراردادن مصرف کنندگان در معرض اطلاعات انجام دهند، آنها باید مصرف کنندگان را وادار به توجه اطلاعات نمایند . از این رو مطالعه توصیفی- پیمایشی حاضر با هدف بررسی بررسی تأثیرآگاهی از بازاریابی سبز بر قصد خرید مشتری با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی بانک توسعه صادرات ایران درگیلان انجام گرفته است. جامعه پژوهش ، مشتریان شعبه رشت بانک توسعه صادرات استان گیلان می باشد .نمونه گیری به صورت غیراحتمالی در دسترس صورت گرفته است .داده های بدست آمده از تعداد 341 پرسشنامه ،با استفاده از معادلات ساختاری و نرم افزار اسمارت پی ال اس مورد بررسی و تجزیه وتحلیل قرارگرفت . نتایج نشان داد که آگاهی از یازاریابی سبز بر قصد خرید مشتری و مسئولیت اجتماعی بانک تأثیر گذار است . اما مسئولیت اجتماعی بانک بر قصدخرید مشتری تأثیرگذار نیست و نیز مسئولیت اجتماعی بانک نقش میانجی بر رابطه بین آگاهی از بازاریابی سبز و قصد خرید مشتری ، ندارد .
كلمات كليدي : واژگان کلیدی :آگاهی از بازاریابی سبز- مسئولیت اجتماعی - خرید سبز- محصول سبز-بانکداری سبز
تاريخ دفاع : 1396-5-10