بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 930593975
نویسنده : لیلا خردیار
عنوان پایان نامه : بررسي عوامل كاهنده زمان متوسط پرداخت خسارت در شركت بيمه (مورد مطالعه بیمه آتیه سازان در استان گیلان)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني - مديريت بيمه
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :مهدی همایون فر, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : کیفیت خدمات یکی از مهمترین عواملی است که می تواند موفقیت سازمان را بخصوص در سازمان های خدماتی تضمین کند و از آنجاییکه کیفیت خدمات بسیار تاثیر پذیر از درک مشتریان در زمان انتظار خدمات است، کاهش زمان انتظار نقش مهمی در کسب موفقیت دارد. درسازمان های خدماتی بیمه ای که توجه به زمان انتظار در آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بررسی عوامل كاهنده زمان انتظار در زمینه پرداخت خسارت بسیار حیاتی می باشد . بنابراین، هدف اصلی این تحقیق بررسی عوامل كاهنده زمان انتظار پرداخت خسارت با رویکرد سروکوال در شرکت بیمه آتیه سازان استان گیلان است. این پژوهش از نظر هدف كاربردي و از نظر نوع گردآوری داده ها از نوع تحقيقات توصیفی است. روش نمونه گیری در این تحقیق از نوع نمونه غیراحتمالی در دسترس می باشد که از میان کارکنان شرکت بیمه آتیه سازان در استان گیلان انتخاب شده اند. برای جمع آوری اطلاعات در این تحقیق از پرسشنامه ی استاندارد استفاده شده است و کلیه ی مراحل تحلیل داده ها از طریق نرم افزار اس پی اس اس می باشد. نتیجه ی تحقیق حاکی از تایید همه فرضیه های تحقیق می باشد.
كلمات كليدي : کیفیت خدمات، زمان انتظار پرداخت خسارت، بیمه آتیه سازان، روش سرکوال.
تاريخ دفاع : 1395-11-30