بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940278999
نویسنده : سعید محمدی
عنوان پایان نامه : تاثیر همسویی استراتژی بازاریابی بر عملکرد مالی از طریق عملکرد زنجیره تامین و عملکرد بازاریابی شرکت های کوچک و متوسط استان گیلان
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني-بازرگاني داخلي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :علی قلی پور سلیمانی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چكيده هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر همسویی استراتژی بازاریابی بر عملکرد مالی از طریق عملکرد زنجیره تامین و عملکرد بازاریابی در شرکت های کوچک و متوسط استان گیلان می باشد . اين تحقيق به لحاظ هدف كاربردي و به لحاظ روش انجام تحقيق، توصيفي از نوع همبستگی، مي باشد زيرا علاوه بر توصيف وضع موجود به كشف روابط هريك از متغيرهاي تحقيق با استفاده از آزمون مدليابي معادلات ساختاري مي پردازد به علاوه ازاين جهت كه نتايج مورد انتظار آن را مي توان در جهت بهبود رشد شرکت های کوچک و متوسط به كار برد از نوع كاربردي مي باشد. این تحقیق از نوع تحقیقات میدانی می باشد، با توجه به این که در این پژوهش مطالب مربوط به اطلاعات نظری، ادبیات موضوع و پیشینه تحقیق بر اساس اطلاعات موجود در کتب، مقالات، مجلات، پایان نامه ها و شبکه اینترنت جمع آوری شده است لذا این تحقیق از نوع کتابخانه ای می باشد، با توجه به این که تحقیق به طور سازمان یافته ای در شرایط واقعی مورد بررسی و مطالعه قرار می دهد این تحقیق از نوع مطالعه میدانی است. جامعه آماری این تحقيق شامل همه شرکت های کوچک و متوسط استان گیلان می باشد. تعداد کل شرکت های کوچک و متوسط استان گیلان 827 شرکت می باشد. که برای این تعداد برابر جدول مورگان حجم نمونه برابر 263 شرکت برآورد شد. تحلیل داده های این پژوهش با استفاده از نرم افزار SPSS برای تجزیه و تحلیل آمار توصیفی و از نرم افزار LISREL برای تجزیه و تحلیل آمار استنباطی استفاده شده است. نتایج بیانگر این است که همسویی استراتژی بازاریابی بر عملکرد مالی از طریق عملکرد زنجیره تامین و عملکرد بازاریابی در شرکت های کوچک و متوسط استان گیلان تاثیر دارد.
كلمات كليدي : كلمات كليدي: عملکرد مالی، همسویی استراتژی بازاریابی، زنجیره تامین،عملکرد بازاریابی
تاريخ دفاع : 1396-05-02