بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 920120223
نویسنده : محسن بنی حاتم
عنوان پایان نامه : تبیین عوامل موثر بر نیّات رفتاری مشتریان در صنعت بیمه (مطالعه موردی: مشتریان شرکت بیمه ما در استان گیلان)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني - مديريت بيمه
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما () : ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : امروزه شرکت‌ها باید جهت افزایش ظرفیت تقاضا و حفظ مشتریان فعلی، به مبحث نیات رفتاری مشتریان توجه ويژه‌ای داشته باشند. دراین راستا تحقیق حاضر برای بررسی و تبیین عوامل موثر بر نیّات رفتاری مشتریان شرکت بیمه ما در استان گیلان طراحی شده است. روش تحقیق حاضر توصیفی و از نظر هدف کاربردی محسوب می‌شود. جامعه آماری این تحقیق شامل مشتریان شرکت بیمه ما در استان گیلان بوده و شیوه نمونه گیری غیر احتمالی در دسترس است. روش جمع آوری داده‌ها در این تحقیق میدانی وابزار آن پرسشنامه می‌باشد. جهت روایی ابزار تحقیق از روش روایی محتوی وتعیین پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده گردید. در نهایت برای تحلیل داده‌ها و آزمون فرضیه‌های تحقیق از روش مدلسازي معادلات ساختاري با نرم افزار smart pls 2استفاده شد. نتایج حاصل از تحلیل داده‌های جمع آوری شده نشان داد که 1/68درصد از متغیر نیات رفتاری توسط متغیر‌های رضایت مشتری، تعهد عاطفی، تصویر شرکت، پیوند اجتماعی، کیفیت خدمات و اعتماد تبیین می‌گردد.
كلمات كليدي : نیات رفتاری، رضایت مشتری، تعهد عاطفی
تاريخ دفاع : 1395-11-30