بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 911064855
نویسنده : علی اسفنجانی
عنوان پایان نامه : بررسي و ارزيابي ارزش ويژه برند از ديدگاه كاركنان (مطالعه موردی : شركت برق منطقه اي گيلان )
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مدیریت بازرگانی-مدیریت بازاریابی
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , دکتر بهروز فتحی واجارگاه,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده از آنجایی‌ که در سازمان‌های خدماتی، کارمندان توانایی تأثیرگذاری بر ادراکات و تصمیمات خرید مشتریان را دارا هستند و در نتیجه نقش کلیدی را در موفقیت سازمان ایفا می‌کنند، تقویت ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان می‌تواند برای سازمان یک مزیت رقابتی پایدار ایجاد کند. نقش منابع انساني نيز در صنعت برق نقشي حائز اهميت و اساسي است و لازم است كه شركتهاي زيرمجموعه صنعت برق با درك نقش كاركنان در اعتلاي اين صنعت، نسبت به ايجاد ارزش ويژه برند بر مبناي كارمندان اقدام نمايند. هدف از این پژوهش سنجش ارزش ويژه برند كارمند محور در شركت برق منطقه اي گيلان مي باشد این پژوهش، پژوهشی کاربردی بوده با توجه به غير نرمال بودن داده های تحقیق، از طریق معادلات ساختاري به روش pls مورد بررسي قرار گرفته است. جامعه آماری تحقیق شامل 142 نفر از كاركنان متخصص شاغل در شركت برق منطقه اي گيلان مي باشند.، 104 نفرازاین افراد به عنوان نمونه آماری به شیوه نمونه گیری تصادفی ساده از بین جامعه آماری انتخاب شدند. و در نهايت تاثير عامل پذيرش بر ايجاد دانش، تاثيرپذيرش بر اشاعه دانش، تاثير عامل انساني بر پذيرش، تاثير عامل انساني بر ايجاد دانش، تاثير عامل انساني بر اشاعه ي دانش، تاثير ايجاد اطلاعات براشاعه ي دانش، تاثير اشاعه ي دانش بر وضوح نقش، تاثير اشاعه ي دانش بر تعهد به برند، تاثير وضوح نقش بر ارزش ويژه برند كارمند محور و تاثير تعهد به برند بر ارزش ويزه برند كارمند محور در شركت برق منطقه اي گيلان مورد بررسي قرار گرفت. با توجه به مقادير محاسبه شده آماره t، تاثير عامل پذيرش بر ايجاد دانش، تاثير عامل انساني بر پذيرش، تاثير عامل انساني بر ايجاد دانش، تاثير عامل انساني بر اشاعه ي دانش، تاثير ايجاد دانش بر اشاعه ي دانش، تاثير اشاعه ي دانش بر وضوح نقش، تاثير وضوح نقش بر ارزش ويژه برند كارمند محور و تاثير تعهد به برند بر ارزش ويژه برند كارمند محور مورد بررسي و تاييد قرار گرفت وتاثير پذيرش بر اشاعه ي دانش و تاثير اشاعه ي دانش بر تعهد به برند مورد تاييد قرار نگرفت. کلمات کلیدی: ارزش ويژه برند كارمند محور، پذيرش، اشاعه ي دانش، عامل انساني، ايجاد دانش، وضوح نقش، تعهد به برند
كلمات كليدي : ارزش ويژه برند كارمند محور، پذيرش، اشاعه ي دانش، عامل انساني، ايجاد دانش، وضوح نقش، تعهد به برند
تاريخ دفاع : 1394-6-31