بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940297811
نویسنده : احسان درجانی
عنوان پایان نامه : تاثیر یکپارچه سازی زنجیره تامین بر روی رضایت مشتری و عملکرد مالی: دیدگاه یادگیری سازمانی (شهرک صنعتی رشت)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني-بازرگاني داخلي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , سید یحیی سیددانش,
استاد مشاور () : ,
چكيده : در یک بنگاه اقتصادی که هدف، افزایش ثروت مالکان است، توجه به ازدیاد سود موجبات تحقق هدف را فراهم می¬آورد. در واقع، محاسبه میزان عملکرد مالی به معنای میزان دست¬یابی به اهداف سازمانی است. مدیریت زنجیره تامین از یک سری رویکردها و روش¬ها در جهت یکپارچه¬کردن موثر تامین¬کنندگان، تولیدکنندگان، توزیع¬کنندگان و مشتریان به منظور بهبود عملکرد بلندمدت شرکت¬های فردی و کل زنجیره تامین در یک مدل تجاری منسجم و با عملکرد بالا تشکیل شده است. تحقیق حاضر بر اساس چگونگی بدست آوردن داده های مورد نیاز و از نظر طبقه بندی تحقیقات با توجه به هدف آنها، در زمره ی تحقیقات توصیفی قرار دارد. از حیث نوع، کاربردی و از حیث روش، توصیفی-پیمایشی است. جامعه آماری تحقیق حاضر، مدیران و مسئولان شرکت¬های کوچک و متوسط شهرک صنعتی رشت می¬باشد. محقق به منظور دستيابي به داده هاي مورد نياز جهت آزمون فرضيات، از پرسشنامه استاندارد از مقاله یو و همکاران (2013)، به عنوان ابزار اصلي استفاده نموده است. نتایج نشان داد که یکپارچه‌سازی داخلی بر یکپارچه‌سازی مشتریان و یکپارچه‌سازی عرضه کنندگان، تاثیر مثبت و معنادار دارد. همچنین نتایج نشان داد که یکپارچه‌سازی مشتریان و یکپارچه‌سازی عرضه کنندگان بر رضایت مشتریان تاثیر مثبت و معنادار دارد و در آخر نشان داده شد که یکپارچه‌سازی عرضه کنندگان بر عملکرد مالی تاثیرگذار است.
كلمات كليدي : یکپارچه‌سازی داخلی، یکپارچه‌سازی مشتریان، یکپارچه‌سازی عرضه کنندگان، عملکرد مالی
تاريخ دفاع : 1396-06-30