بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940448467
نویسنده : جعفر منفردی
عنوان پایان نامه : مديريت دانش مشتري و نقش آن در نوآوري مستمر و عملكرد برتر در شعب بانک ملی استان گیلان
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت اجرايي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :مهرداد گودرزوند چگینی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : هدف از این پژوهش بررسی ارتباط میان مديريت دانش مشتري و نقش آن در نوآوري مستمر و عملكرد برتر می¬باشد. روش پژوهش از نوع توصیفی- همبستگی است. با توجه به اطلاعات به دست آمده، جامعه آماری مورد پژوهش حدود 1500 نفر از کارکنان شعب بانک ملی استان گیلان می¬باشد که بر اساس جدول مورگان حجم نمونه 305 نفر خواهد بود. تعداد 305 پرسشنامه توزیع گردید و با توجه به پرسش¬نامه¬های دریافتی، تعداد 305 به پرسش¬نامه پاسخ دادند. از آزمون کولموگروف- اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن داده¬ها و جهت پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است. نتایج این آزمون نشان داد که بین کیفیت نوآوری و دانش از مشتری، بین سرعت نوآوری و دانش از مشتری، بین عملکرد بانک و دانش از مشتری، بین کیفیت نوآوری و دانش برای مشتری، بین سرعت نوآوری و دانش برای مشتری، بین عملکرد بانک و دانش برای مشتری، بین کیفیت نوآوری و دانش درباره مشتری، بین سرعت نوآوری و دانش درباره مشتری و بین عملکرد بانک و دانش درباره مشتری ارتباط معنی دار وجود دارد.
كلمات كليدي : واژه¬ های کلیدی: مدیریت دانش، نوآوری،کیفیت نو آوری ،سرعت نو آوری ،عملکرد عملیاتی ، عملکرد برتر
تاريخ دفاع : 1396-6-25