بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940025503
نویسنده : سعید روان بخش
عنوان پایان نامه : بررسی نقش میانجیگری مزیت رقابتی، شهرت و رضایت مشتری در رابطه بین مسئولیت اجتماعی و عملکرد سازمانی در شرکتهای تولید کننده مواد غذایی شهرک صنعتی استان گیلان
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مدیریت بازرگانی-مدیریت بازاریابی
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , دکتر حسین گنجی نیا,
استاد مشاور () : ,
چكيده : هدف این تحقیق رابطه بین مسئولیت اجتماعی و عملکرد سازمانی با توجه به نقش میانجی گری رضایت مشتری، شهرت و مزیت رقابتی است. روش تحقیق از نوع توصیفی و از نظر هدف کاربردی است و روش گردآوری داده¬ها میدانی و ابزار آن پرسشنامه است. در تحقیق حاضر جامعه آماری مورد بررسی شامل شرکت های تولید کننده مواد غذایی شهرک صنعتی استان گیلان با تعداد 150 شرکت. است که تعداد 103 شرکت با استفاده از روش نمونه برداری غیر احتمالی در دسترس به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. فرضیات از طریق مدلسازی معادلات ساختاری و با استفاده از وسيلۀ نرم افزار SPSS 20 و v.pls1.04b1 انجام گرفت. با تجزیه و تحلیل داده¬ها مشخص گردید در سطح 95% بین مسئولیت اجتماعی و عملکرد سازمانی ارتباط معناداری وجود دارد همچنین رضایت مشتری، شهرت و مزیت رقابتی ارتباط بین مسئولیت اجتماعی و عملکرد سازمانی را میانجی¬گری می¬کند.
كلمات كليدي : کلمات کلیدی: مسئولیت اجتماعی، عملکرد سازمانی، رضایت مشتری، شهرت و مزیت رقابتی
تاريخ دفاع : 1396-6-26