بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940302599
نویسنده : ساناز عسکری ماسوله
عنوان پایان نامه : تاثیر تعامل برند با مشتری بر وفاداری به برند با توجه به تجربه برند آنلاین و رضایت از برند (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني-بازرگاني داخلي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , هادی مؤذن جمشیدی,
استاد مشاور () : ,
چكيده : امروزه وفاداري مشتريان عنصر كليدي بقاي بلندمدت سازمان‌ها به شمار مي‌رود كه به يك سازمان كمك مي‌كند تا در يك بازار رقابتي برمشكل عدم اطمينان چيره شده و زمينه‌هاي بقاي درازمدت سازمان فراهم شود. دراین راستاتحقیق حاضر به دنبال بررسی تاثیر تعامل برند با مشتری بر وفاداری به برند با توجه به تجربه برند آنلاین و رضایت از برند از دیدگاه مشتریان بانک ملت در شهرستان رشت است. جامعه آماری این تحقیق شامل جامعه آماری تحقیق حاضر مشتریان بانک ملت درشهرستان رشت بوده و شیوه نمونه‌گیری دراین تحقیق به صورت غیراحتمالی در دسترس است که 357 نفراز مشتریان به عنوان نمونه، از جامعه آماری تحقیق حاضرانتخاب شد. روش جمع آوری اطلاعات در این تحقیق میدانی و ابزار آن پرسشنامه مي‌باشد. جهت اثبات روایی پرسشنامه از روش روایی محتوی و جهت تعیین پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده گردید. جهت آزمون فرضیه‌های تحقیق از روش مدل سازی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار Smart pls 2 استفاده شد. نتایج نشان داد که تعامل برند با مشتری، تجربه برند آنلاین و رضایت از برند نقش مثبتی در تبیین وفاداری به برند دارند. به طوری که در حدود 9/58 درصد از متغیر وفاداری به برند توسط مدل تبیین مي‌گردد.
كلمات كليدي : تعامل برند با مشتری، وفاداری به برند، تجربه برند آنلاین، رضایت از برند
تاريخ دفاع : 1396-6-25