بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 930593334
نویسنده : محمد قاسمی دلچه
عنوان پایان نامه : بررسی عوامل موثر بر انتخاب مجدد مشتریان مجتمع های توریستی استان گیلان
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مدیریت بازرگانی-مدیریت بازاریابی
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , رحمت علی صابری حقایق,
استاد مشاور () : ,
چكيده : تحقيق حاضر به دنبال شناسايي و انتخاب عوامل مؤثر انتخاب مجدد مشتریان همچنین اولويت بندي عوامل مؤثر مي‌پردازد در جمع آوري داده‌ها و ارزيابي آنها اعمال نظر از فعالان و كارشناسان شده است. با توجه به موضوع پس از تحلیل داده ها و نتایج تحقیق با استفاده از روش مدل یابی معادلات ساختاری یا SEM، نتايج حاكي از آن است كه عوامل مربوط به محصول و خدمات به عنوان عاملی که مشتریان بیشترین رضایت را از آن داشته اند و از بین عوامل مربوط به محصول کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده به عنوان عامل که مشتریان بیشترین رضایت را از آن داشته اند شناخته شده اند همچنین بر اساس اولویت بندی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان، اندازه و چیدمان محیط داخلی مجتمع، آرامش و دلپذیری فضای داخلی مجتمع، رعایت بهداشت حین خدمت رسانی و پاکیزگی و تمیزی محیط مجتمع بیشترین تاثیر را بر رضایت مشتریان دارند. از این رو، پیشنهاد می گردد توجه بیشتری به عامل محیط و کیفیت محصولات و خدمات گردد
كلمات كليدي : واژه های کلیدی: انتخاب مجدد مشتریان، مجتمع های توریستی ، فرآیند ارائه خدمت، کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده
تاريخ دفاع : 1395-11-30