بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940298276
نویسنده : سیده رجاء روحانی پاشاکی
عنوان پایان نامه : رابطه بین بازاریابی داخلی و رضایت شغلی کارکنان با عملکرد سازمانی (مورد مطالعه : صندوق¬ های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت ایران)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت دولتي- مديريت نيروي انساني
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , دکتر محمدرضا آزاده دل,
استاد مشاور () : ,
چكيده : سازمان ها برای بقا و بهبود شرایط خود در شرایط متغیر نیازمند بررسی عملکرد سازمانی هستند بر این مبنا تحقیق حاضر به بررسی ارتباط بین بازاریابی داخلی، رضایت شغلی کارکنان و عملکرد سازمانی درصندوق¬ های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت ایران می پردازد. این تحقیق براساس نوع هدف کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی- همبستگی بوده است. روش گردآوری داده‌ها میدانی و ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه بوده است. جامعه آماری تحقیق حاضر صندوق¬ های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت ایران می باشد به علت کوچک بودن جامعه از روش سرشماری136 نفر از معاونین، روسا، کارشناسان و کارشناسان مسئول برای نمونه گیری استفاده شد.برای بررسی پایایی پرسشنامه از آلفای کرونباخ بهره برداری شد که برای همه‌ی متغیرها بالاتر از 7/0 بدست آمد. جهت تجزیه و تحلیل داده‌ها از معادلات ساختاری از نرم افزارهایSPSS و LISREL استفاده شد. نتایج نشان می دهند که از سه فرضیه ارائه شده در این تحقیق هر سه فرضیه مورد تأیید قرار گرفتند و به ترتیب بیشترین شدت رابطه مربوط به رابطه اقدامات بازاریابی داخلی بررضایت شغلی کارکنان در صندوق¬ های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت ایران، رضایت شغلی کارکنان بر عملکرد سازمانی در صندوق¬ های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت ایران، اقدامات بازاریابی داخلی برعملکرد سازمانی در صندوق¬ های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت ایران می باشد.
كلمات كليدي : بازاریابی داخلی، رضایت شغلی، عملکرد سازمانی
تاريخ دفاع : 1396-3-27