بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 930308852
نویسنده : بیژن لکائی اندی
عنوان پایان نامه : ارزیابی ارزش ویژه برند و عومل موثر برآن در بانک پاسارگاد استان گیلان
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني- بازاريابي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :مهرداد گودرزوند چگینی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : کسب وکارها با دارایی برند توانمند می شوند امروزه برند برای سازمان و محصولات آن ارزش می آفریند از این رو مدیریت برند ازجمله فعالیت های استراتژیک در سازمان به شمار میروند اما ارزیابی راه کارهای اجرای شده در مقوله مدیریت برند و محاسبه بازگشت سرمایه گذاری در این حوزه بسیار حائز اهمیت میباشد. ارزش ویژه نام و نشان تجاری درحقیقت ارزش افزوده ای است که یک خدمت به واسطه آن نام و شان تجاری ایجاد می کند. بطور کلی هدف این تحقیق، بررسی ارزش ویژه برند و عومل موثر بر آن در بانک پاسارگاد استان گیلان می باشد. روش تحقیق از نوع توصیفی و هدف آن کاربردی است، و روش گردآوری داده¬ها میدانی و ابزار آن پرسشنامه است. در تحقیق حاضر جامعه آماری مورد بررسی، مشتریان بانک پاسارگاد استان گیلان می باشد. با در نظر گرفتن تعداد کل جامعه آماری و با توجه به فرمول کوکران تعداد حجم نمونه 388 نفر است. و از روش نمونه ¬گیری غیر احتمالی در دسترس استفاده شده است. داده¬ها از طریق نرم افزارهای SPSS نسخه 20، و LISREL 8.54 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج حاصل از این تحقیق نشان داد، تداعی برند،وفاداری برند، آگاهی از برند و تصویر برند بر ارزش ویژه برند اثرگذار هستند. در نتیجه هر 4 فرضیه تحقیق تایید شدند.
كلمات كليدي : ارزش ویژه برند، تداعی برند،وفاداری برند، آگاهی از برند، تصویر برند
تاريخ دفاع : 1395-6-31