بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 930283835
نویسنده : عليرضا همتي
عنوان پایان نامه : بررسی ارتباط بین رابطه درون شرکتی و عملکرد صادراتی با توجه به نقش واسطه ای صادرات بازارمحور در شرکت های صادراتی استان گیلان
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني - بازرگاني بين المللي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :سیدمحمود شبگو منصف, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده هدف کلی این تحقیق بررسی بررسی ارتباط بین رابطه درون شرکتی و عملکرد صادراتی با توجه به نقش واسطه ای صادرات بازارمحور است.روش تحقیق از نوع توصیفی و هدف آن کاربردی است و روش گردآوری داده¬ها میدانی و ابزار آن پرسشنامه است. جامعه آماری تحقیق حاضر شرکتهای صادراتی استان گیلان با تعداد 47 شرکت است. که تمامی شرکتها به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند و پرسشنامه بین مدیران شرکت ها توزیع گردید. در نهایت پرسشنامه¬ها جمع¬آوری و داده¬ها با استفاده از نرم افزار SPSS 22 و smart pls 2 مورد تجزیه و تحلیل قرار می¬گیرد. با تجزیه و تحلیل داده¬ها مشخص گردید تعهد درون سازمان، اعتماد درون، تعامل اجتماعی درون سازمان و قدرت نسبی شرکت با صادرات بازارمحور رابطه وجود دارد. همچنین صادرات بازارمحور با عملکرد صادراتی ارتباط معنی داری دارد و نهایتا اینکه صادرات بازارمحور رابطه بین ارتباطات درون سازمانی و عملکرد صادراتی را تعدیل می کند. کلمات کلیدی: تعهد درون سازمان، اعتماد درون، تعامل اجتماعی درون سازمان، قدرت نسبی شرکت، ارتباطات درون سازمانی و صادرات بازارمحور
كلمات كليدي : کلمات کلیدی: تعهد درون سازمان، اعتماد درون، تعامل اجتماعی درون سازمان، قدرت نسبی شرکت، ارتباطات درون سازمانی و صادرات بازارمحور
تاريخ دفاع : 1396-6-31