بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940177034
نویسنده : مريم عبادتي
عنوان پایان نامه : عوامل موثر بر قصد استفاده از یادگیری الکترونیکی در شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی:دانش آموزان فنی و حرفه ای استان گیلان)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت اجرايي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :مهدی همایون فر, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده پیشرفت های سریع فناوری اطلاعات و کاربرد وسیع آن در تمامی بخش های زندگی، جامعه امروز را با تغییرات بی سابقه ای مواجه کرده است،رشد سریع فناوری اطلاعات و ارتباطات باعث تغییر در روش های انجام امور و ارائه خدمات شده است. یکی از مهمترین حوزه هایی که با ورود فناوری اطلاعات دستخوش تغییرات شده ،حوزه ی یادگیری الکترونیکی در مدارس است. در همین زمینه استفاده واقعی کاربران از سیستم های یادگیری الکترونیکی همواره مورد توجه دانش آموزان بوده است.با توجه به اهمیت این موضوع تحقیق حاضر می خواهد به بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از یادگیری الکترونیکی در شبکه های اجتماعی بپردازد، این تحقیق ازنظر روش از نوع توصیفی و همبستگی و از نظر هدف کاربردی است.جامعه آماری پژوهش شامل، دانش آموزان مدارس فنی و حرفه ای استان گیلان می باشد که پس از نمونه گیری مقدماتی و استفاده از فرمول کوکران جامعه نامحدود400 نفر برآورد گردید. پس از توزیع پرسشنامه میان400 نفر از دانش آموزان به روش غیراجتمالی دردسترس 346 پرسشنامه قابل استفاده جمع آوری گردید. تجزیه و تحلیل داده ها بر اساس روش معادلات ساختاری و با استفاده از نرم افزار PLS نشان می دهد که سومندی درک شده، لذت استفاده ، قصد اشتراک با نقش تعدیل کنندگی سبک های یادگیری بر رسانه های اجتماعی تاثیرگذاری لازم در آنها وجود ندارد.استفاده آسان بر نقش تعدیل کنندگی سبک های یادگیری بر قصد رسانه اجتماعی تاثیرگذار می باشد. کلیدواژه:یادگیری الکترونیکی، سبک های یادگیری، رسانه های اجتماعی.
كلمات كليدي : کلیدواژه:یادگیری الکترونیکی، سبک های یادگیری، رسانه های اجتماعی.
تاريخ دفاع : 1396-11-14