بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940233088
نویسنده : مقصود قربانی الیله سر
عنوان پایان نامه : بررسی رابطه بین بانکداری الکترونیک با ارزش ادراک شده و عملکرد مالی شعبات پست بانک استان گیلان
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني - مديريت مالي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , محسن محمد نوربخش لنگرودی,
استاد مشاور () : ,
چكيده : با گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و پیشرفت فناوری‌های صورت گرفته، توجه به اولویت‌های اصلی مشتریان در برخورد با این خدمات از یک طرف و تاثیر استفاده مشتریان بر عملکرد مالی بانک‌ها از طرف دیگر، موضوع قابل تامل و بررسی می‌باشد. از همین رو، پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بانکداری الکترونیک با ارزش ادراک شده و عملکرد مالی شعبات پست بانک استان گیلان صورت گرفته است. این پژوهش بر اساس هدف از نوع کاربردی و از نظر شیوه گردآوری اطلاعات، تحقیقی توصیفی-همبستگی است. جامعه آماري اين پژوهش کارکنان شعبات پست بانک در استان گیلان به تعداد 107 نفر می‌باشند. به منظور محاسبه حجم نمونه آماری از فرمول کوکران جامعه محدود استفاده شد که در نهایت تعداد 92 پرسشنامه صحیح از بین پاسخ‌دهندگان جمع‌آوری شد. روش گردآوری اطلاعات از نوع میدانی و ابزار گردآوري اطلاعات پرسشنامه استاندارد بوده است که روایی آن با استفاده از روایی محتوا از طریق نظرات استاد راهنما و پایایی نیز با استفاده از روش آلفای کرونباخ و به میزان آلفای کل 817/0 مورد تایید قرار گرفت. به منظور تجزیه و تحلیل داده‌های بدست آمده از نرم‌افزارهای آماری SPSS21 و PLS3 استفاده گرديد. نتایج تحقیق نشان داد که ارتباط مستقیمی بین بانکداری الکترونیک و عملکرد مالی شعبات پست بانک استان گیلان وجود دارد. همچنین این نتایج مشخص نمود که ارتباط مستقیمی بین بانکداری الکترونیک و ارزش ادراک شده شعبات پست بانک استان گیلان وجود دارد.
كلمات كليدي : بانکداری الکترونیک، عملکرد مالی، ارزش ادراک شده، پست بانك
تاريخ دفاع : 1396-11-10