بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940179431
نویسنده : محبوبه محسنی فر
عنوان پایان نامه : بررسی نقش تعدیلگری آگاهی در رابطه بین مسئولیت اجتماعی و توانائی شرکت با قصد خرید مشتریان(مورد مطالعه: مشتریان بانک مسکن رشت)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني - مديريت تحول
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , دکتر علی قلی پور,
استاد مشاور () : ,
چكيده : هدف این مطالعه بررسی بررسی نقش تعدیلگری آگاهی در رابطه بین مسئولیت اجتماعی و توانائی شرکت با قصد خرید مشتریان می‌باشد. پژوهش حاضر از نوع توصیفی است و به لحاظ هدف کاربردی است. از نظر جمع آوری داده ها نیز میدانی تلقی می‌شود. ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه می‌باشد که شامل 15 سوال براي سنجش کل متغیرهاي تحقیق است. براي سنجش متغیرها نیز از طیف 5 تایی لیکرت استفاده می‌شود. روایی پرسشنامه توسط نظر اساتید و کارشناسان و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ بررسی و تایید شد. جامعه آماری تحقیق حاضر مشتریان بانک مسکن شهر رشت می¬باشد. با استفاده از فرمول کوکران تعداد 392 نفر به عنوان نمونه نهایی تحقیق مورد بررسی قرار گرفتند. به منظور آزمون فرضیات از مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج نشان داد که تداعی مسئولیت اجتماعی بانک بر تداعی توانائی بانک از نظر مشتریان رابطه مثبت و معناداری دارد. همچنین تداعی مسئولیت اجتماعی و تداعی توانائی بانک رابطه معناداری با قصد خرید مشتریان داشته است. نتایج تحقیق همچنین نشان داد که آگاهی مشتریان نقش تعدیلگر در رابطه بین تداعی مسئولیت اجتماعی و توانائی سازمان با قصد خرید مشتریان ایفا می‌کند.
كلمات كليدي : واژگان کلیدی: قصد خرید، مسئولیت اجتماعی، توانائی شرکت، آگاهی
تاريخ دفاع : 1396-11-11