بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940190087
نویسنده : زینب بدر
عنوان پایان نامه : اثر وابستگی‌های سازمانی بر رفتار مصرف کنندگان(مورد مطالعه: بانک‌های دولتی شهر رشت)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني-بازرگاني داخلي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (استاد مدعو) : , مرضیه زنده دل,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده از جمله رفتارهای مصرف‌کنندگان که برای هر سازمانی یک هدف اساسی محسوب می‌شود، وفاداری مصرف‌کنندگان است، خصوصا در برخورد با شرایط متفاوت اقتصادی. هدف اصلی مقاله حاضر، تبیین ابعاد وابستگی سازمانی مصرف کنندگان خدمات مالی بانک های دولتی شهر رشت می‌باشد. از این رو 367 از مشتریان بانک های دولتی در سطح رشت تحت عنوان نمونه‌ی آماری انتخاب شده است. هم‌چنین از روش نمونه‌گیری غیراحتمالی در دسترس است. جهت آزمون فرضیه‌ها از تکنیک معادلات ساختاری و نرم افزار لیزرل استفاده شده است. نتایج حاصل از آزمون فرضیه‌ها نشان داده است که رضایت مصرف کنندگان بیشترین تاثیر را بر وفادری آنها دارد. هم‌چنین رضایت مصرف کنندگان نقش تقویت کننده دارد و باعث می‌گردد شدت تاثیر مسئولیت اجتماعی و تخصص تجاری بانک‌ها بر میزان وفاداری مصرف‌کنندگان افزایش یابد. هم چنین مشخص گردید مسئولیت اجتماعی تاثیر مستقیم کمی بر شناسایی هویت دارد. و تاثیر بیشتری بر رضایت مصرف‌کنندگان دارد. این موضوع درباره تخصص تجاری نیز صادق ست.
كلمات كليدي : کلمات کلیدی: مسولیت اجتماعی بانک، تخصص تجاری بانک، رضایت مصرف کننده، وفاداری مصرف کننده
تاريخ دفاع : 1396-11-7