بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940168954
نویسنده : زهرا سهرابي
عنوان پایان نامه : تأثیر بازاریابی سبز، مسئولیت پذیری اجتماعی و عوامل تئوری رفتار برنامه ریزی بر تمایل به خرید (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات سبز استان گیلان)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني-بازرگاني داخلي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :محمد طالقانی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده: پژوهش حاضر با هدف تاثیر بازاریابی سبز، مسئولیت پذیری اجتماعی و عوامل تئوری رفتار برنامه ریزی شده بر تمایل به خرید مصرف کنندگان محصولات سبز انجام گرفته است. روش تحقیق از نظر نوع، توصیفی و برحسب روش از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهش مصرف کنندگان محصولات سبز استان گیلان می باشند. روش نمونه‌گیری غیر احتمالی در دسترس است. حجم نمونه 397 نفر می باشد. ابزار جمع آوری داده ها در تحقیق حاضر پرسشنامه ای با 24 سئوال بوده است. جهت بررسی روائی پرسشنامه از نظر متخصصین و صاحبنظران استفاده گردید، برای برآورد ضریب پایائی در این پژوهش از ضریب آلفای کرونباخ و جهت تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها با استفاده از نرم افزار های اس پی اس ای و پی ال اس استفاده شده است. نتایج حاصل از آزمون فرضیه های تحقیق نشان می دهد که : بازاریابی سبز بر مسئولیت اجتماعی تأثیر دارد.بازاریابی سبز بر تمایل به خرید محصولات سبز تأثیر دارد. بازاریابی سبز بر تصویر محصول تأثیر دارد. مسئولیت اجتماعی بر تصویر محصول تأثیر دارد. مسئولیت اجتماعی بر تمایل به خرید محصولات سبز تأثیر دارد. تصویر محصول بر تمایل به خرید محصولات سبز تأثیر دارد. نگرش بر تمایل به خرید محصولات سبز تأثیر دارد. هنجارهای ذهنی بر تمایل به خرید محصولات سبز تأثیر دارد. کلمات کلیدی: بازاریابی سبز، مسئولیت پذیری اجتماعی، تئوری رفتار برنامه ریزی شده، تمایل به خرید.
كلمات كليدي : کلمات کلیدی: بازاریابی سبز، مسئولیت پذیری اجتماعی، تئوری رفتار برنامه ریزی شده، تمایل به خرید.
تاريخ دفاع : 1396-11-14