بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 930463266
نویسنده : حورا لطف احمدی
عنوان پایان نامه : تاثیرشخصیت برند برابعاد ارزش ویژه برند با تاکید بر جنسیت ( موردمطالعه: مشتریان برند همراه اول در شهر رشت )
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني- بازاريابي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :مهرداد گودرزوند چگینی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیرشخصیت برند برابعاد ارزش ویژه برند می باشد. روش تحقیق از نظر نوع، توصیفی و برحسب روش از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهش مشتریان برند همراه اول در شهر رشت می باشند. روش نمونه گيري غیر احتمالی در دسترس از نوع هدفمند است. حجم نمونه 412 نفر می باشد. ابزار جمع آوری داده ها در تحقیق حاضر پرسشنامه ای با 66 سئوال بوده است. جهت بررسی روائی پرسشنامه از نظر متخصصین و صاحبنظران استفاده گردید، برای برآورد ضریب پایائی در این پژوهش از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد. جهت تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها از آزمون آماری مدلسازی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار های اس پی اس ای و لیزرل استفاده شده است. نتایج حاصل از آزمون فرضیه های تحقیق نشان می دهد که : بین شخصیت برند و ارزش ویژه برند ارتباط معناداری وجود دارد. اثرات شدت مسیر به ترتیب عبارتند از: تداعی برند، آگاهی برند، وفاداری برند و کیفیت درک شده برند، همچنین با توجه به متغیر تعدیلگر، جنسیت تأثیر معناداری بررابطه بین شخصیت برند وابعاد ارزش ویژه برند همراه اول در سطح شهر رشت دارد.
كلمات كليدي : شخصیت برند، ارزش ویژه برند،تداعی برند، آگاهی برند، وفاداری برند، کیفیت درک شده برند.
تاريخ دفاع : 1396-6-11