بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 930305122
نویسنده : امیر حسین قنبری
عنوان پایان نامه : تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر پاسخ مصرف کننده در فروشگاه های هایپر استار (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار استان گیلان)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت اجرايي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :منصور صوفی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : در دنیای بازاریابی الکترونیکی مدلهای کسب و کار جدیدی معرفی شده اند و گرایشات جدیدی نیز در حال ظهورند. یکی از آخرین گرایشها وب سایت های شبکه های اجتماعی اند که نه تنها تعداد زیادی کاربر و بازدیدکننده را جذب کرده اند، بلکه مکانی برای قرار دادن تبلیغات آنلاین شرکت ها و کمپانی های مختلف اند. هدف این تحقیق بررسی تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند، آگاهی از ارزش و برند بر پاسخ مصرف کننده (مطالعه موردی: فروشگاه زنجیره ای هایپراستار استان گیلان) که با تبیین 6 فرضیه، صورت گرفته و پردازش آماری داده ها در محیط نرم افزار SPSS انجام شده است. روش نمونه گیری در این پژوهش از نوع تصادفی ساده در دسترس است. ابزار تحقیق پرسشنامه می باشد. تجزیه و تحلیل داده ها در دو سطح آمار توصیفی و آمار استنباطی با آزمون رگرسیون خطی جهت 6 فرضیه صورت گرفته است. جامعه آماری شامل کلیه مشتریان فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار استان گیلان می‌باشد. یافته های حاصل از 396 پرسشنامه، نشان داد که بازاریابی شبکه اجتماعی هم به طور مستقیم و هم به طور غیر مستقیم از طریق آگاهی از ارزش و آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند تاثیر دارد. همچنین ارزش ویژه برند بر پاسخ مصرف کننده تاثیر معناداری دارد.
كلمات كليدي : کلمات کلیدی: بازاریابی شبکه اجتماعی، ارزش ویژه برند، پاسخ مصرف‌کننده، فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار.
تاريخ دفاع : 1396-11-28