بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940070147
نویسنده : سحر قرطاسی
عنوان پایان نامه : تأثیر ابعاد ارزش ویژه برند بر اعتماد به برند از طریق شهرت برند (مورد مطالعه: مشتریان موبایل گوشی های چینی در کلانشهر رشت)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني-بازرگاني داخلي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :محمد طالقانی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده پژوهش حاضر با هدف چگونگی تأثیر ابعاد ارزش ویژه برند از طریق شهرت برند بر اعتماد به برند انجام گرفته است. روش تحقیق از نظر نوع، توصیفی و برحسب روش از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهش مشتریان موبایل گوشی های چینی در رشت می باشند. روش نمونه‌گیری غیر احتمالی در دسترس است. حجم نمونه 410 نفر می باشد. ابزار جمع آوری داده ها در تحقیق حاضر پرسشنامه ای با 21 سئوال بوده است. جهت بررسی روائی پرسشنامه از نظر متخصصین و صاحبنظران استفاده گردید، برای برآورد ضریب پایائی در این پژوهش از ضریب آلفای کرونباخ و پایائی ترکیبی جهت تحلیل داده ها و آزمون فرضیه ها با استفاده از نرم افزار های اس پی اس ای و پی ال اس استفاده شده است. نتایج حاصل از آزمون فرضیه های تحقیق نشان می دهد که : کیفیت خدمات بر شهرت برند تأثیردارد. احساسات به برند برشهرت برند تأثیردارد. تجانس برشهرت برندتأثیردارد. آگاهی ازبرند برشهرت برندتأثیردارد. ارتباط بابرند بر شهرت برند تأثیردارد. شهرت برند براعتماد به برند تأثیردارد. آگاهی ازبرند بر اعتمادبه برند تأثیردارد. ارتباط با برند بر اعتمادبه برند تأثیردارد.
كلمات كليدي : کلمات کلیدی: ابعاد ارزش ویژه برند،شهرت برند، اعتماد به برند.
تاريخ دفاع : 1396-11-14