بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها
شماره دانشجویی : 920068880
نویسنده : مختار عزیزی
عنوان پایان نامه : اثر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان
(مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک صادرات شهر خلخال)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني-بازرگاني داخلي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :مهرداد گودرزوند چگینی, ,
استاد مشاور (عضو هیات علمی مرکز) : ,
چكيده : مسئولیت اجتماعی شرکت به ابزار مهمی برای کسب وکارها مبدل شده و می تواند به عنوان دلیل اصلی رقابت و قابلیت بقای شرکت توصیف گردد. هدف پژوهش حاضر بررسی اثر مسئولیت پذیری اجتماعی موسسه بر وفاداری مشتریان است. همچنین در این تحقیق کیفیت خدمات، تصویر موسسه و رضایت مشتریان به عنوان متغیرهای میانجی در نظر گرفته شدند. از این رو، تحقیق حاضر بر اساس هدف، تحقیقی کاربردی و از نظر شیوه اجرا یک تحقیق توصیفی پیمایشی از نوع علی است. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل شعب بانک صادرات -شهرستان خلخال می باشد. روش جمع آوری داده ها در این تحقیق میدانی و بوسیله ابزار پرسشنامه می باشد.
داده های تحقیق از 384 مشتری به روش نمونه گیری تصادفی سهمیه ای جمع آوری شدند. به منظور تحلیل داده ها از روش مدلیابی معادلات ساختاری مبتنی بر حداقل مربعات جزئی در نرم افزار SmartPLS استفاده شد. نتایج تحقیق نشان دادند که مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت هم بطور مستقیم و هم بطور غیر مستقیم از طریق یعنی متغیرهای میانجی بر وفاداری مشتریان تاثیر مثبت معنادار خواهد داشت.
كلمات كليدي : مسئولیت پذیری اجتماعی، مسئولیت پذیری شرکت، وفاداری مشتریان، بانک صادرات
تاريخ دفاع : 1396-11-16