بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 911040927
نویسنده : سيدمحمدرضا هاشم زاده
عنوان پایان نامه : تأثیر برند و مواجهه با برند بر یادآوری برند
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت اجرايي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :مهدی فدائی اشکیکی, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده: وفاداري به برند به عنوان يکي از تاکتيک هاي اصلي بازاريابي، جهت پاسخ گويي بهتر به تهديدات رقابتي و درآمد بيشتر، از مهم ترين دغدغه هاي مطالعات بازاريابي است. هدف از اين پژوهش، تاثير تجربه و مواجهه با برند بر يادآوری برند (مورد مطالعه:خريداران موبايل سامسونگ در شهر رشت )است. اين مطالعه بر روي يک نمونه تصادفي 384 نفره از دارندگان برند موبايل سامسونگ ، در رشت انجام شده است. پس از گردآوري و تجزيه و تحليل داده ها با استفاده از مدل معادلات ساختاري، نتايج پژوهش نشان داد که تجربه و مواجهه با برند بر يادآوری برند مورد تاييد قرار گرفت. کلید واژه: وفاداري به برند،تجربه برند، مواجهه با برند
كلمات كليدي : کلید واژه: وفاداري به برند،تجربه برند، مواجهه با برند
تاريخ دفاع : 1394-11-28