بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 930500799
نویسنده : میلاد اسمعیلی
عنوان پایان نامه : تاثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدّد با میانجی‌گری ارزش ادراک شده بیمه‌گذاران(مورد مطالعه:شعب بیمه پاسارگاد در غرب استان مازندران)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت بازرگاني- بازاريابي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) : ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : چکیده هدف تحقیق حاضر،سنجش تاثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدّد با میانجی گری ارزش ادراک شده بیمه گذاران شعب بیمه پاسارگاد در غرب استان مازندران می باشد. تحقیق حاضر از لحاظ نوع روش یک تحقیق توصیفی-همبستگی و از حیث هدف کاربردی است. جامعه آماری این تحقیق بیمه گذاران شعب بیمه پاسارگاد در غرب استان مازندران می باشند. حجم نمونه تحقیق بر اساس فرمول کوکران384 نفر تعیین گردیدواز روش نمونه گیری غیراحتمالی در دسترس استفاده شد.جهت گردآوری داده ها از روش میدانی و کتابخانه ای استفاده شد.ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه های ارزش درک شده ایگرت و یولاگا(2000)،ارزش ویژه برند آکر(1996) و قصد خرید مجدد هونگ وهمکاران(2011)می باشد. جهت تعیین روایی ابزار پژوهش از روایی صوری و محتوایی استفاده می شود که مورد تایید استاد راهنما قرار گرفت. پایایی ابزار تحقیق با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ دارای معیار لازم و بالای 0.7 می باشد. به منظور تحليل داده ها از تکنیک معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزارهای آماریLisrel8 و Spss22 استفاده شد.نتايج تحقيق نشان داد ارزش ویژه برند بر ارزش ادراک شده بیمه گذاران تاثیر مثبت و معناداری دارد. ارزش ادراک شده بیمه گذاران بر قصد خرید مجدّد تاثیر مثبت و معناداری دارد.درضمن ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدّد تاثیر مثبت و معناداری داردو نهایتاً ارزش ادراک شده بیمه گذاران در تاثیرگذاری ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدّد بیمه گذاران نقش میانجی داشته است.
كلمات كليدي : ارزش ویژه برند،قصد خرید مجدّد،ارزش ادراک شده.
تاريخ دفاع : 1396-11-29