بازگشت به بانک اطلاعات پایان نامه ها

شماره دانشجویی : 940267790
نویسنده : مصطفی چراغی
عنوان پایان نامه : ارزیابی تاثیر مولفه‌های بازار بر وفاداری مشتریان با نقش واسطه‌گری کنترل تعارض مدیریت (مورد مطالعه: شعب بیمه دانا در استان گیلان)
دانشكده : دانشکده مدیریت و حسابداری
گروه تحصيلي : مدیریت
رشته/گرایش تحصيلي : مديريت اجرايي
مقطع تحصيلي : کارشناسی ارشد
استاد راهنما (عضو هیات علمی مرکز) :شهرام گیلانی نیا, ,
استاد مشاور () : ,
چكيده : پژوهش حاضر با هدف بررسی ارزیابی تاثیر مولفه‌های بازار بر وفاداری مشتریان با نقش واسطه گری کنترل تعارض مدیریت در شعب بیمه دانا در استان گیلآن انجام گرفته است بطوریکه مولفه‌های بازار (اعتماد، تعهد، ارتباطات) و کنترل تعارض مدیریت و وفا داری مشتری مورد بررسی قرار گرفت. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه گردآوری اطلاعات میدانی، روش تحقیق در مطالعه حاضر با توجه به شکل بیان فرضیه‌ها توصیفی و تحلیلی از نوع عِلّی است. جامعه آماری در این تحقیق شامل کلیه مدیران وکارشناسان شعب بیمه دانا در استان گیلان و شامل 110 نفر می باشد ، جامعه آماری با حجم نمونه 86 نفر می‌باشد. شامل پرسشنامه ی طراحی شده پس از آنکه روایی آن از طریق روایی محتوا و پایایی آن از طریق آلفای کرونباخ مورد تایید قرار گرفت در کل جامعه آماری توزیع شد. و برای محاسبه ضریب آلفای کرونباخ از نسخه 23 نرم افزار SPSS استفاده شده است. یافته‌های تحقیق هم حاکی از معنادار بودن رابطه بین مولفه‌های بازار بواسطه کنترل تعارض مدیریت بر وفاداری مشتریان شعب بیمه دانا در استان گیلان می‌باشد.
كلمات كليدي : واژگان کلیدی: مولفه‌های بازار، وفادارای مشتریان، کنترل تعارض مدیریت،
تاريخ دفاع : 1396-11-30